kenangan


sebenarnya banyak perkara kite nak cerita kat blog ni
tapi kite xde masa nak luangkan masa untuk menaip.sekarang ni kan bulan Ramadhan.
first time,start puasa kt penang.kite duduk dekat rumah sewa dengan 12 lagi classmates kite.semua perempuan tau.
semester ni kan,kite tak tahu nak cakap macam mana.kadang2 kite rasa happy.kadang2 kite rasa mcm sorang2.kadang2 kite rasa takut.pelbagai rasa dtg melanda.
kite cuba sedaya upaya tau nak lupakan pelbagai perkara yang menimpa kite.
sepanjang praktikal.kite try utk lupakan.tapi kan kadang2 kite rindu sangat pada kenangan tu.
kadang2 kan kite nak balik kenangan tu dtg balik.kite nak stopkan masa.
tapi kite tahu masa tidak akan berhenti dan kite mesti move on.
sampai bila kite nak berdiri di tempat yg sama.
dari dulu,kite tahu akhirnya akan jd mcm ni.tapi kenapa kite x sedar dari dulu lagi.

kite dah tak mahu berharap apa-apa yang berkaitan dengan hati,cinta dan perasaan.
pengalaman pertama kali sangat menyakitkan dan kite mmg x ingin rasa perasaan itu lagi dah.
tapi kite mmg sedar diri,walaupun mcm mana pun,tak akan ada seseorang pun yang dpt cinta kan kite.x akan ada sorang pun akan ambil berat ttg diri ini.
tak apa.kite dah biasa sorang-sorang.

kite nak improvekan diri.kite nak tunjukkan yang diri kite ni tak lemah.yang x cenggeng.yang tak emotional.kite nak tunjukkan yang kite x mcm apa yg org fikir.

setiap kenangan dulu mmg kenangan terindah sangat bagi kite.
takde yang terindah dari kenangan itu.dan kite akan simpan kenangan tu jd sebahagian dari hidup kite.kite tak akan salahkan kenangan itu sebab kenangan itu lah yang mendewasakan kite.