penyesalan dan keinginan

lately,as the time goes on,kite rasa sejujurnya penyesalan demi penyesalan beratur dari sudut hati kite
sejujurnya,memang kite dikelilingi dengan manusia di samping kite
family and friends
tetapi kite tak rasa yang kite boleh membuat pengakuan dari diri kite sendiri
kite tahu the more you keep it urself,the more you let yourself down in your emotion
kite faham quote tu
tapi untuk kite apply kite terus ke dalam hati kite
kite rasa betul tak mampu

kite tak tahu macam mana nak jadi mcm dulu
kite rasa sedih
rasa menyesal
rasa kecewa
macam mana kesedihan boleh mengelamkan dan membawa kite ke jalan yang buntu
kite biarkan diri,jiwa dan perasaan kite terawang dalam kesedihan
kite cuba jadi kuat
jadi org lain
tapi kadang-kadang kite terfikir sampai bila kite nak bertopeng kan diri
kite tak jujur dengan kite sendiri

kite cuba 
kite cuba
kite seriously cuba semampu mungkin

tapi kenapa selagi kuat kite cuba
selagi banyak rasa kecewa dan kesedihan menyelebungi diri
kite try on my own 
tapi kadang-kadang perasaan sukar sentiasa ada

kite bukannya seorang yang senang lenang open up apa yang terbuku dalam hati kite
sewenang-wenangnya
tak sesekali

kite berlakon yang apa yang terjadi
lansung tak bagi apa-apa effect dalam hidup kite
tapi sebenarnya perkara itu memberi impak yang besar dalam hidup kite
kite berpura-pura yang hati kite kuat
tapi hati kite rapuh

adakah kite berdosa
kerana tidak senang melihat org tertentu bahagia
sedangkan kite still x menemui kebahagian kite

kite berdosa sgt
sebab memaksa diri kite untuk terjerumuskan diri kite

kalau boleh kite putarkan masa
x de sedetik pun dalam hati kite mahu kembali ke masa itu
ya.itu bila kite menipu diri kite
kite tahu apa yang kite minta dan apa yang kite mahu adalah berbeza

kite hilang punca motivasi
kite hilang melalui kehidupan 
tanpa mengharapkan apa-apa
kenapa ?
sebab semakin bercambah keinginan kite
semakin sedih kite
sebab kite x pernah berjaya untuk mendapatkan apa yang kite inginkan


kite hanya perlukan seseorang je
seseorang yang seikhlas mungkin dapat mendengar apa yang kite pendam
menulis dapat sedikit sebanyak hilangkan apa yang kte rasa
tapi kite perlukan seseorang yg mendengar apa yang kite cakapkan.
penulisan dan percakapan adalah perkara yang ada bezanya
menulis,seakan-akan kite bercakap pada diri kite
kite try yakin kan diri sendiri
tapi kadang-kadang kite menemui jalan buntu
kerana apa yang kite cakapkan pada diri
x mudah untuk kite tunaikan

kite hanya perlukan seseorang yang boleh mendengar kite bercakap
yang seikhlas hati dapat memberi cahaya kepada jalan kite yang buntu
kite ada kawan.family
tapi x seorang pun yang dapat menerangi jalan kehidupan kite yang penuh kegelapan

dari luran.kite sama sahaja dengan perempuan lain yang biasa
tapi dalaman.penuh dengan kandungan misteri dan persoalan yang tak mudah kite rungkaikan
seakan teka-teki yang dah lama kite persoalkan
tapi tidak seorang pun termasuk diri kite berjaya untuk menjawabnya.

maybe org akan ckp kite desperate.
terlalu mengikut emotional dan sensitivity diri sendiri
yes.kite mengaku.
itu diri kite.
kite memang macam nie.
org selalu bertanya.
tapi x seorang pun yang sama-sama membantu.