apa-apa je lar =;=

hye korang,korang,korang,korang dan korang smua ;)
lupa pulak..asalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu.. (:
ada nampak laen x kat belog kite nie ? hihi... yey..yey..my blog changed again..
nie smua sbb letih buat kerja skolah yg berlambak punya pasal lah..kite godek2 dan edit2 blog nie..bru boleh lepaskan letih..
korang..korang rasa oke x template bru nie..nampak burok atau oke2 je erh ?

dah lama kite x story mory pasal hal2 skolah
an kat sini..bknnya apa..niat di aty..nak update..pastu asek lah tertangguh2..terus lupa suda !
arinie kan segan betul kite dalam kelas science pertanian..huhu :(
asyik kene usik ngan cikgu taufiq je..naik merah dah muka kite thn malu yg teramat besar dan segan yg amat melampau..dorang lah..gataii2..g tau cikgu nickname kite " syerry" tu..
dah cikgu asik panggil "datin syerry"..entah sape lah datok nya ntah lah..
arap2 bukan lah datuk ada cucu ea..hihi..seriously kan..kite x suka betul nama tu..nama kite punya lah sedap Sharifah Syahira ( perasan jap ) ..dipanggilnya syerry2..adoyaii...lagi kite suruh dorang stop an..lagi ramai yg pnggil n lagi ramai yg tau..hush22..x suke2..
fadhilah pun dah terjangkit ngan dorang2 smua tu..warghh..!
malu betul wa tadi !
masa bi pulak..wahhh !! terlebey suda ! byk giler homework untuk cuti thn bru cina naty..
dah la kene lekat2..ingat an..masa sk.rendah je..main2 gam..hihi :)

pastu an kite ade satu problem lah..tapi xdelah berapa serius sgt..
cmnie asal kite nak lupakan lempeng zirafah..
mesty ada je orang yg tolong ingt kan dia..adoyaiii..bilalah azam nak tercapai nie..huhu :(
okelah..kite nak tgk cite tiramisu di tv3 nie jap..suka lagu aizat tu.. :)
sayonara smua.. =;=