i love it ;)


asalamualaikum n hye all (:
arinie ada satu cite seronok..hehee
aqilah..she's back :)
kan aritu kite ade wat entry pasal aqilah masuk asrama tu kan..
tapi tadi dia pindah balik kat skolah kite nie..
seminggu je kot dia duduk asrama (:
masa mula2 kite sampai sekolah tadi an..
pelik jugak..aik..beg mcm familiar je..ingatkan azimah..sbb dorang kan kembor beg..sama warna..hihi..
tapi xkan lah azimah tinggi plak ? ops..iema jgn mara (:
rupa2 nya Aqilah..hihi..kite rasa Atyrah lah orang yg paling happy sekali Aqilah skolah sinie balik..dorang kan dah mcm adek beradik..nama pun dekat2 nak sama :) kesian tyra bila qila xde dulu..cm x ceria je..

ini lah atyrah..kecik molek dan comel je orangnya :)
kite pun sama jugak..cm x riuh je..apa pun..qilah dah jadi mcm pelajar baru kat skolah sinie..hihi..
qila..wlcome back to our lovely school ;)

comel kan qila masa nie..
btw..sorry qilah amek picture kamu tnpa bg tau dulu :)