award dan taq !

hye..arinie nak jawab taq dari laila . thankz tau bg taq..

Apakah benda penting dalam hidup korang ??
 Family,rakan-rakan,pc dan internet :)

Benda terakhir yang korang beli guna duit sendiri ??
majalah epop dan ais-krim.
 
Dimana tempat korang nak langsungkan dan tema perkahwinan nanti ??
belom pernah terpkir pasal nie lagi..

Adakah korang sedang bercinta ??
nope..bercinta pun ngan blog,facebook,youtube,ss501,kim hyun joong.internet..hihi..
 
Berapa lamakah anda akan mencintai kekasih korang ??
ermmm..selagi dia mencintai saya..
 
Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang ??
xtau lah..xde pengalaman itu lg..
 
Novel/buku/majalah terakhir korang beli ??
adalah 2 novel tp dah lupe tjuk dan majalah epop..
 
Apakah nama penuh ??
Sharifah Syahira Binti Syed Mohamad.
 
Antara Mak/Ayah korang , mana yang paling mesra ??
my mother =)
 
Adakah korang basuh sendiri ??
basuh apa ?
kadang2 basuh lah pinggan...jika ada angin rajin..hihi
 
Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi ??
Seoul,Korea...nak sangat merasai kesejukkan disana...hihi..kot2 dapat jumpe kim hyun joong ke..ok gak..hihi..berangan lg..
 
Pilih satu , peluk atau cium ??
entah..
 
Beritahu orang yang kamu tag ??
hurmmm...Selamat Membaca..

5 benda yang korang sayang dalam hidup 
  1. Family. 
  2. Friend's
  3. handphone..
  4. pc dan internet
  5. novel dan majalah epop
5 lagu yang korang selalu dengar ??
kebanyakkan nya lagu korea..
 
7 blogger korang nak tag ??
to all my followers..

..........................................................................................................................................................................................

nie pula award dari muna..congratss followers dah 100...


oke..kena jawab taq pulak..

name tuan blog ny ape ek ? :D
Muna Rahimah

apa pendapat korang tentang blog yang buruk ny ?*jujur k ?*
kemas,cantik dan byk entry ditulis :D

oke tak awardd tu ?*jujur k ?*
oke..lain dari yg lain =)
 
P/S : nervous nya untuk ari esok..huhu.. ;(