Rabu, 22 Disember 2010

Aku mahu top up free !! :D

hye..nie ada satu lagi kontest yg telah ditaq oleh adik muna..actually kontest nie dari belog http://humblemodest.blogspot.com/2010/12/my-first-contest.html
anyway..thankz muna sbb taq akak..sorry tadi tersilap amek taq..hihi :)

ini lah dia banner kontest tu..lawa kan ? :)

nie lak belog nya..

sebelum tu ada syarat2 yg perlu dipatuhi..


Cara-cara untuk join ini contest

~ Korang semua mestilah menjadi followers aku and like page facebuk aku terlebih dahulu ..
~Buat satu entri mengenai contest ini .. Pastikan tajuk entri tersebut ialah"Aku mahu topup FREE !!"
~Letakkan banner contest ini didalam entri tersebut
~Tinggalkan link entri tersebut di ruangan komen ini :D
~Tag beberape orang bloggers yang lain .. minimum 2 and maximum 5
~Akhiri entri tersebut dengan Assalamualaikum bagi yang islam .. Dan yang non-muslim pula Salam sejahtera


Tarikh tutup contest ini adalah pada 17/1/2011
Jadi korang semua mempunyai masa yang amat panjang untuk join contest ini ..

Pemenang akan ditentukan menerusi cabutan bertuah .. !!
Banya-banyak kan lah berdoa yer supaya korang dapat topup free 


 Hadiah Utama - Topup RM20
Hadiah Kedua - Topup RM10
Hadiah Ketiga - Topup RM5

saya taq :

oke..smua syarat sudah dibuat dengan smpurna =)

ASSALAMMUALAIKUM ..

P/S : semenjak2 nie asik masuk kontest je keje kite..hihi :)