hallooo..
ops lupe plak..
asalamualaikum..(kne taubat skit dlm bulan2 puase ni)heheheheh..just kiding..
ni kite nak tunjuk drama2 korea,jepun,dan taiwan yg kite suke sgt tengok..hehehe..sesaje je nak post pasal ni..heheheheh
1.full house
(ni cerita korea pertama yg kite suke sgt2..)
2.wonderful life..
3.my love patzzi..
4.yoo hee,the witch
5.auntumn in my heart..
(cerita pling sedih..)
6.princess hours aka GOONG
7.prince hours
aka
GOONG S
8. 3 DADS with 1 mOM..
9. My little bride..
10.love story in HARVARD..
TO BE CONTINUE.........
BUBYE...