Rabu, 9 September 2009

hallu.....

asalamualaikum..
hmmm..
hari nape yek perasaan kite jiwang skit..
ni yang x best niey..
hmmm...ntah la..
kekadang kite rasekan kite ni byk betoi kelemahan ada..
dah le gemok,xcntek,xbape nak pandai sgt..
pastu ade hati nak suke kat org yg xlansung xsuke kat kite yek..
kite tau ni takdir..da kite nak jadi cmni..
hmmmm...
takpelah..kite redha..
lagipun..
kite x kisah pun kalau org da xsuke kite..
kan jodoh tu ALLAH yg tentukan..
aku rase terlalu awal la plak aku dpt feeling2 ni..
baru umur 14thn..da mengenyam..xgitu??
xbest btoi la..
kekadang aku leh jadi 2 watak..
bile sorang..aku jadi jiwang ataupun suke pkir bende bkn2..
mcm semalam kite berangan...sedih betoi..tapi..rahsialah..
bile ramai2 org terutama ngan kakco,fizah,mama dan kwn2 aku yg rapat..
aku jadi sorang yg byk ckp walaupun sedikit pediam..gile2 skit pastu suke usik2..
kesian kwn aku yg penah jadi mangsa aku..hahhahahahaha..
tapi...ada masanya..
aku jadi pediam sgt..hmmm...
 pelik suda..hehehhehehe
lagi satu..cmne yek nak lupekan segala perasaan kat org yg kite suke tu..
sememangnye..nak je lupekan die..
tapi..
mcm slalu..
sehari lupe da..pastu teringat blik..
aku tau..kak co ngan adik aku pon da skit telinga dgr aku cite pasal tu..
ni la nasib org bertepok sbelah tgn..
hmmm.....
nak wat cmne kan..
kite bkn cntek pon..da le gemok..xbpe pndai plak...
xsedor diri la plak..
tapi kite xsalahkan ALLAH..
takpelah..nasib..semua org ade nasib masing2 kan..
hmmm...
panjang la plak kite berceloteh,,hahhahahahahahah
lagi satu..exam dekat dah..maths kite xpaham la sgt..
cian kat cikgu baru yg ganti cikgu kite yg bersalin tu..
da byk kali terang kan..tapi otak kelas kami xdapat tangkap sgt..
mungkin die ajar laju sgt..
pastu kelas bising..
benci betoila bdk belakang,,
xleh diam lansung..
bising je tau..
kate puase ade semangat plak buat bsing,,
takpelah..
kite akan tumpukan perhatian lg..hehehe
okla..smpi sini jela..len kali kite tulis lg..
bubye......
see u lateR........^_^