I hate copycat !



hye..kite ada mende yg wat kite geram la..
kite benci lah kalo ada orang copy2 dari belog..
gelaran blogger salu pnggil "copycat"..
kenapa harus dicopy sebijik mcm belog kite..
kenapa x wat sendiri ?
aduyaii..geram nya..penat2 kite wat..dia senang2 je curi..
siap dgn entry kite pun dia copy..mana x marah..
cuba lah buat sendri..ni x asik nak copy je mende dari belog nie..kite benci betul orang
mcm ni..betul2 benci..aritu dah tegur..tapi tetap gak buat..
hish..ngada2 betul la bdak tu..
kite bkn senang nak marah..tapi kali nie kite btul2 marah..
adoish..susah la nak berblogging if ade copycat nie..
hish3..geram nya...dah la kite x kenal sapa bdk tu..
huh ! tension betul !
cuba tgk belog nie ada beberapa mende sama kan dgn belog nie..
takpe lah..sape mencuri tu..berdosa..biar tanggung dosa..huhu..