hye korang (:
comel kan baby nie..so kawaiii (:
.
jam sudah menunjukkan 5.32 pagi dan mata ku masih tidak terlelap lagi.
ahakks ! ayat gedik je..hihi..dari pukul 2 pgi tdi xleh tido..
maybe dah tido lama kot masa ptg smalam..opss ! kantoi..
semalam kan..sbtu..tapi kite g skolah gak..
adoyaii..ase malas je..tapi paksa kan jugak lah..naty ketinggalan plak dlm pelajaran,,
dah susah an..betul kan ? semalam kelas kite ramai jugak yg datang..
smpai kena puji ngan teacher k..hihi..kembang idung ku..tapi bkn kite sorang je..
satu kelas lah..heheee..tapi an semalam pening pale otak nie..
apa lgi..maths and add maths lah...maths oke lagi..paham lah..
add maths lak..adoyaii..ase nak pecah kepala nie..
nie bru bab 1..cmner lah ngan yg bab2 lain plak..
semalam satu kelas tension..hehee..
pastu masa sivik dorang smua pakat2 suruh sir K ajar kan..
hehe..so,x belajar sivik lah semalam..pastu an masa pj..
adoyaiii..lawak giler lah..hahaaa..kan ade ujian segak..betul ke nama nya nie ? hihi..
kene wat pumping kot..entah dah lupe..nyanyok mcm org 100 thn je nie..haha...
susah gilerr kot..dah la segan ada budak form 2 agama 1,2 masa tu..
hihihi (:
masa kene lari 7 pusingan padang..tapi cikgu suruh slow joging je,,
best giler..dah lah sejuk2 pagi-pagi tu..nyaman je rasanya..
serasa berada di Korean Selatan pulak..cewah ! ayat xbleh blah kan.. :)
dah abes pj..kene mendaki tangga pulak..masuk kelas..nape lah kelas jauh sgt..dah atas skali..
peloh2 cm daki gunung je ngan beg yg berat sgt je..
tu lar dah terbiasa kelas kat bwh masa form 1,2,3 dulu (:
yes ! arinie cuti..tapi esok dah skolah dah..huhu :(
nape lah kan x buat cmnie..setahun cuti..setahun skolah..
xpun..sebulan cuti..sebulan skolah..hahaaa..
mengada2 je pun kite nie..hihi..bile dah lama cuti..
asa nak skolah..bila dah lama skolah..ase nak cuti..
mesty korang rasa mcm tu kan ?
ala..biase lar,,lumrah kehidupan (: