hai3 smua..hurmm..baru balik dari sekolah niey..
tukar baju,makan,terus mengadap internet kejap..
arini balik sekolah lambat..sbb ada perjumpaan badan uniform..
kesian kite..ditinggalkan sorang2..yelah..kwn kite dah tukar masuk Krs..
terpinga2 ku keseorangan..memang la ada kwn gak..tapi byk yg ada geng lain..
huhu ~~ kat sekolah tadi,bolehlah dikatakan mata ni mengantuk sesangat..
semalam dah lah tidur pukul 3 pagi sbb wat keje skolah yg byk giler..
dgn salin karangannya,nota sejarah,wat add maths,maths..tu pun biology ngan kimia x siap agi..
karang kene cepat2 wat lah..sbb esok ada matapelajaran tu..
tadi an kembang skit hidung kite kene puji ngan cikgu bm masa rehat..hihi..
kite memang suka kene puji nie..hehe...dun jeles2..
oke larh tu je cite arinie..
not interesting right ? hihi..biarlah.. :)

P/S : ya Allah,aku harap aku dapat kembali ke normal..kenapa aku x leh laksanakan azam yg kite nak wat thn nie..knp kite still.......i dunno why..i became like this..it's make my heart more hurt :(