pagi yg indah !!

hye guys..

morning !!
sudah lama x berceloteh kat belog kesayangan dah..
huhu..rindu kamu belog =)

cuti2 nie x buat apa2 pun..bercuti kat mana2 pun x..
bercuti dirumah jelah..
huh..boring !!
smbil2 tu kite mekap2 kan skit belog nie..
tapi x smua..just header n shoutbox..
letih tau nak edit..
dah le x bape mahir photoshop nie..
lagi2 nak crop nye..risau je terkeluar ke..huh..
oke x header bru kite..
couple korea yg kite paling minat sekarang..
hihi...

aduhyai...kite geram lah..kat seseorang..
kite x kenal pun dia..mula2 suh tolong skit je pasal belog dia..
alih2 punye lah byk request..
aduhyaii..bkn x nak buat..just x de masa yg byk nak buat..
dah lah lama..kalau skit2 x perlah jugak..
lagi un kite bknnya pakar pun dalam hal2 nie..
dulu pun belog nie..smua kite buat sendri..ikut tutorial kat belog2 org lain..
oke je..di mana ada kemahuan..di situ ada jalan nya..
betul kan ??
emmm..whatever lah..

agi...kite rindu kat teman2 kite..
qila,azimah,fadielah,scha,ridzuan,hawa,leyla,dan smua lah...
lama x dgr cite korang...
thn depan..harap2 kite boleh jadi stu geng kamcing lagi yep.. =)
miss u all..
pada yg kite x sebut pun..kite rindu jugak..
terutamanya...
mmmm...entah..hihi..

oke..see u later..