cite di KL..

asalamualaikum...hye..

arinie kite letih sesasangat2...
kaki kite ase nak patah..tunggu nak reput jep..
nie..sabtu n ahad aritu g kL..
saje2 jalan2 sana..sbb ayah kite ade kursus kat sana..
seriously,kite kate...kite MALAS nak ikut...
tapi terpaksa lah..atas beberapa hal yg perlu dirahsiakan..
yg x pyh dirahsiakan ialah :

1. kakak kite ada ugut kite sesuatu...aduhyai...nasib bek kite g..dapat lah kite beli mende tu,hihi
2. ayah,mak,ngan kakak kite saje takut2 kan kite..cakap ade pencuri naty masuk lah...naty tikam2 kite lah..takut lah kite..

jadi terpaksa lah kite akur gak..walaupun den nie malas..yolah..
kalau kat sana..pergi mana2 mesty naik LRT atau Monorail..
pastu kene jalan kaki..aduhyaii..sakit kaki den..
kereta letak kat hotel je..
sbb biasa lah..kL kalo naik kereta..mesty sesak lah jalan..
huhu...

lagi2..kakak,mak,n adik kite tu kaki shopping..
pantang nampak tudung lah,kain lah,itu lah,ini lah..
mesty nak masuk...boleh dikatakan smua nak g..
kite nie bukan lah kaki shopping mcm dorang tu sgt..
i'm just simple gurl..

kat sana dapat lah beli barang2 skolah naty..
mcm tudung skolah,kasut skolah...dan lain2..
yes..kite dapat 2 pasang kasut thn nie..
cian adek kite..jeles lah tu..uwuekkkk...

family kite kalo g KL x sah x g makan kat satu kedai makan nie..
sedap tau..mcm2 sup dia ada...tapi sedap...mcm sup ayam tu..
memang lah...pekat dan lazat lah...

itu baru ari sabtu..letih kaki kite..baik kite pakai kasut wedges tu,,
senang sikit..huhu..pastu tido..memang sejuk je dalam bilik hotel tu..
ayah kite sewa 2 bilik..satu bilik tuk mak,adik,kakak n kite..
satu lagi bilik abang n ayah kite...
hihi..lagi lah senang nak bergerak..

esok nya pulak..
pagi2 agi cm pukul 10 dah siap2..
g sarapan..makan nasi lemak n bihun goreng..
sedap btuL....pastu jalan2 kat pasar chow kit..
memang penuh masa tu..kite nak pegang tgn kakak kite..sbb takut ilang..
tapi kite yg dikatakan gedik..x adil betul lah..
adik kite xpe pulak pegang tgn mak kite..huhu..

pastu mcm pukul 12 lebey kot balik kat hotel..
siap2 g Putrajaya plak..
ingat kan KL ngan Putrajaya dekat..upe nye..
jauh gak..siap leh tido skejap agi tu..hahaha...
kat Putrajaya tu lah acara yg ayah kite kena g..
tapi dah lupa dah apa namanya..
tapi pasal futsal kebangsaan..
siap dapat jumpa menteri belia dan sukan agi tu..

then..pas abis tu..x terus balik..
singgah masjid Putrajaya..
memang cantek lah...kali ketiga kite dapat tgk..hihi..
pas tgkap2 gmbar..
pastu balik..

masa balik tu..ayah kite ada singgah 2 tempat R&R..
masa first2 tu makan dunkin donut ngan teh tarik.,,kite sorang je teh ais..hihi..
x suka minum panas..seriously,dunkin donut xde lah sedap mana..pastu skit pilihannya.
big Apple agi sedap kot..then,masa nak balik..
ayah kite nak kuar kereta..tetibe ade budak kecik..lalu..
ayah kite terlanggar..memang x nampak lnsung dak tu..
laju btul..hyper aktif btul..
tapi nasib baik lah x jadi ape2 kat dak tu..just luka skit..
memang takut lah masa tu..mak bapak budak tu patut nya pegang lah bdak tu..
lagi2 tmpat ada byk keta..nie dibiarkan je..adek kite yg dah darjah 4 tu pun mak kite x berani nak lepaskan tgn nya..sentiasa pegang..nie budak kecil..lagi lah..
dah la sebelum tu ayah kite dah hon dah bdak tu suh tepi..mana tau masa nak kuarkan keta..
tetibe je dia lalu..laju je..kite ingatkan kucing..
hish..memang bahaya lah..kite pun takut dibuatnya..

oke...stop cite tu..
R&R kedua pulak kat Tapah..
yaAllah..memang cantik lah toilet nya..siap ada taman agi..
macam rumah plak..wangi plak tu...tempt makan pun byk..
kat sana lak makan mee rebus..
kite share ngan kakak kite je..
sian kite n kakak kite x cukup bangku terpaksa duk meja lain..
masa makan tetibe ada org lain duk sebelah kakak kite..
memang awkward lah nak makan..huhu..

pastu pukul 12 malam kot..sampai lah dirumah..
anjing umah cina kat sebelah nie..kalao menyalak..dia lah nombor satu..
x boleh diam skit ke..huh..macam org masuk umah dia lak..

oke..itu je lah cite percutian x bape nak lama kite di KL yg dah beribu2 kali dah jejak kaki..
hehee =)

P/S : makin berdebar rabu nie...huhu ;(