to my friend =(

Apabila kite cuba baik dengan org..kenapa tiada sesiapa yg menghargai..
i'm so sad about that..
kite seperti sampah..yg bile ade problem cari2 kite..
but when senang dan gembira..lupakan kite..
kite sudah cube baik dgn semua org..
tpi bile kite baik..ade ke dorang menghargai kite??..kite rasa macam diperkotak-katikkan...
bile kwn2 kite ade problem..kite cube jadi pendengar yg baik dan memberi nasihat..
tapi bile kite sedih,kite tanggung sorang..tade sape pun nk tolong..
kite bknnye nak mengungkit..tpi kite rasa seolah-olah tak dihargai,,
kadang-kadang kite rasa mcm dorang x ikhlas kawan ngan kite..
tapi,kite cube buang kan segala rasa itu..
dan buat seolah2 xde apa..
tapi kite juga manusia biasa..yg ada hati dan perasaan..
kite juga ada masenye terasa kecil hati,marah,sedih..
tapi,kite jenis yg suka pendam kan dlm hati,,
emm..kite tak tau nak buat macam mana..
walaupun kadang-kadang dorang wat kite kecil hati dan marah dlm diam,
kite x marah korang..
kite sayang kan dorang sangat-sangat..
kite tau kadang-kadang x semua org akan suka kite..
dan kite x mengharapkan smua org suka kite..
tapi cuba lah hargai kite sebagaimana kite hargai korang.
jangan mempergunakan kite..kite tau kadang2 kite jenis mudah kasihan..
kite pun xtau kenapa dari skolah rendah smpi menengah..kite tetap macamnie..
kite x suka..huhu..
kadang-kadang kan kite pun nak sharing problem kite dengan korang smua..
tapi,,kite pun xtau la..
kite harap kite akan dapat seorang sahabat sejati yg sentiasa ade disamping kite tidak kira kite susah atau senang dan saling membantu sama lain..
kalau kite ada kecil kan hati korang..
sepenuh hati dan seikhlas jiwa kite meminta maaf..
kite akan cuba perbaiki diri dari semasa ke semasa..
kite rasa semakin lama..kite semakin dewasa..
kite rasa kite mesti berubah menjadi lebih matang mengikut peredaran umur..