Jumaat, 9 Julai 2010

my LIFe..

wah..dah lama benar aku x mengusha blog nie dah..
bukan ape..cume Malas aje..hehehhehe..
biasa la kan..huhu


tadi kan ade pengambilan report card..
ermmm...periksa kali nie..aku merundum skit..huhu..
sedih..memang sedih..tpi kene ah terima hakikat tu..
kene berusaha lg..
lg2 thn nie nak pmr...huhu..takut~~~
tadi mama blh dikatakan antara org ter awal la..sbb mase tu kelas penuh agi..
kite ingat kite org ke last kot blik..hehehehe
nasib bek cikgu x komplain ape2 psal aku..
aku kan bdk baik...heheheh..baik sgt ah..
cume..aku kene byk wat latih tubi dgn lbih byk agi..huhu


.............................................................................................................


stop pasal cite tu semua...ni pasal ss501 plak..



walaupun aku sedih diorang dah satu company dsp ent dah..tapi aku bersyukur ah dorang x disbanded..sbb aku suka dorang berlima...walaupun skang dorang wat aktivti solo..aku percaya dorang akan wat comeback berlima jugak seperti yg dijanjikan..hehehhe..dan lagi yg aku gembira...
kim hyun joong akan wat comeback drama baru..jadi male lead..dlm cite  'It started with a kiss' / 'Mischievous kiss'..rasanye cite nie dari manga jepun kot..ade jugak versi taiwan..yg ni kira korean version la...xsabar nak tgk nie..lepas boys before flower..arap2 kali nie akan jadi lebih "daebak" lagi...hehhehe :D

BYE..BYE.. :D