holla...

nie aku nak cite pasal sepupu aku,fatin..
kesian ngan die ah..asyik kene buli..eh bkn buli..ermm..xtau nak ckp cmne..
xtau ah..nape syakirin asyik wat fatin cmtu aje..aku kan sekolah lain ngan dorang..so xtau detail nya..
dulu mase skolah rendah ok aja..walaupun memang ade skit quueen control nye tu..
ntah ah,,nasib bek ah aku x skolah sana dah..kalau x aku pun mungkin terbabit gak..
alhamdulillah..kwn2 aku kat sini..xde perangai cam budak2..main x nak kwn..xnak kwn..cm bdk kecik aje..huhu

isnin nie kan..bersamaan 12 julai 2010,hari jadi aku yg ke 15 thn..entah ade org ingat ke x..huhu
dah besar upenye aku..cm sekejap aje..ase baru semalam umur aku 12 thn..tup..tup..dah 15 thn..
tapi..org selalu kate perangai aku nie cam bdk kecik agi..hehehe :D
x sabar2 nye..


masa cuti sekolah aritu..aku,kakak aku..ngan adik aku g JJ kan..tgk wayang cite toys story..best giler ah cite tu..pastu kesempatan yg ade aku beli 2 dvd ss501..satu album rebirth ngan dvd 5 mens 5 years..hepy giler hatiku..heheheheh :D



yg aku tgh cari sekarang dvd photo 501..tapi xtau ah nak cari kat kedai mana dah..asyik xde aje..


:D

..................................................................

ps : fuh..akhirnye siap gak keje aku mencantikkan lg blog aku nie..heeheh..kalau blog menarik..hati pun rase tertarik tu menulis..hehehehehe :D