ASALAMUALAIKUM..HAI.........

lama betul la kite x post kat sini..

hmm...busy sikit..(busy la kanon)heheheheheh

hmmm...byk tul yang terjadi spanjang kite xpost kat sini...

first nye..mase ari sabtu haritu,,,kwn kite dtg beraye..wktu ptg..

dAh le wktu tu kite tgh nyenyak tidur..tetibe adik kite pnggil dengan suarenye yang sememangnye kuat dan lantang..

"ayangggggggggg!!!!!!bangun!!!!!!!!kwan datang!!!!!!!!!!!!"

ha...mase tu kite tgh mamai2 lg..ingat kan mimpi ke..
bile bpe kali adik kite pnggil baru kite terkocoh2 pakai tudung lari turun kat bwah nasib bek la tak jatuh...

mase tu mama,abah ngan adik kite tgh makan tghari..
terkejut kite bile kite tgk luar kwn kite da tunggu da ngan basikal dorang..

dorang ni memang la kate x jadi nak dtg..

pastu..kite pun suh la dorang g beraya umah len dulu..sebab mase tu family kite tgh makan..so,,nak kemas2 kan..

pastu kul 6 dorang datang la..segan2 memang segan..kite ni mana la tau sgt layan tetamu..
tetapi slamba je la..hehehehe..mase tu,abah masak ketiaw goreng..sedap..bpe kali kwn2 kite tu tambah...bangga la skit kite..hehehehehe..

next,kite risau la..26 hari bln naty exam akhir thn..takut!!!!!!!
arap2 kite still la kelas yg sama..AMIN...

so sharifah...u can do it..!!!!!!!!!

ok..good night..
bubyeeeeeee