hai...

asalamualaikum...
lama suda kte x buka blog ni..huhuhuh

Sepanjang minggu ni,xde ape2 yg terjadi pun..
cume...
adelah beberapa bende kecil yg berlaku..

dan kite GERAM betul ngan bdk kt kelas kite tu..
slalu je kacau kite,,,padahal kite x penah pun kacau die..
menganggu betul la..huhuhu

sabar jelah..

pastu arini kang kene start keje kursus jahitan untuk kh..
ni la yg kite takot ni..
da la kite xberapa pandai sgt..huhuhuhu

pastu puasa da dekat..
ni yg kite xsabar2 ni..
tinggal beberapa ari je..yeay.. :)

pastu kan,kite berjaya juga siapkan folio geografi..da antar da pun ari rabu aritu..
ase nye xsampai sebulan kot kite wat..da siap akhirnye..
kini,folio sivik je yg tinggal..lamabat lg anatr..bulan 9..
yeay..geografi ngan sejarah da antar folio da..so..
xde la bykl sgt kene wat tinggal sivik je..
tpi sivik ni agak susah la jugaK..HUHU

pastukan arini kite xtau la nak pakai topeng ke x..
hmmm,,,kite ase baik kite pakai.,,
naty xpepasal dapat la h1n1..huhuhu

okla..tu jela yg kite nak ceritakan pada arini secara ringkas..
heheheeh..

lain kali kalau kite rajin nak menaip lagi..
kite tulis eh..
blog ni pun kite ase da cntek la skit dari mule2 dulu..
atas usaha kite sendiri tau..hehehehe

okla..see u later..
bubye....
adiossssssss...
asalamualaikum..