asalamualaikm..jumpa lg..^_^

hhallluuu...
hai...da lama x tulis blog ni...
huhuhuhu..
ni kite nak cite pasal memasak aritu..hmmmm..
okla sodapnya..hheheheheh..ayam masak merah laila buat tu sedap la...huhu..kalo kite yg wat mesty x jadi sesedap tu...kite just masak kuah sayur cmpor ja..senang kan..hehehhehe..
tapi kelam kabut la..sebab masa 1 jam ja..huhu...lg2 time cikgu dtg..huhu
takot den..heheheh
tapi alhamdullilah la semua ok..hehheheheh..
naty kene menjahit lak..aduyai..kite da la x reti menjahit ni..
mesty macam tahun lepas..asyik silap ja..pastu kene marahh..aduyai,,
hmmmm..
hish..x mo pikir la..takot,,
pastu kan smalam,,kite cian kat kwn kite tu..hmmm...geramnya kite ngan bdk2 laki kelas tu..men ejek je kwn kite tu...lagi2 org yg kite suke...hmmmm...kecewa den...hmmm
sabo jelah den..
pastu kan...smalam kite betoi2 x phm maths...aduyai..cmne nk blajar..xpaham..kan sonok kak co
ada leh suh die ajar..ni...aku terkontang kanting sorang2...sebabnya kite xdtg aritu..tu la tertinggal..hmmmm
susah betoila...da la arini kene g kelas maths kat atas tu..aduyai..dah le duk depan..mesty kene marah ngan cikgu nye,,kite memang la nak menanya tapi kite malu..hmmmm
org ckp malu bertanya sesat jalan...sesuai sgt la ngan aku..cume aku xla sesat jalan..hehehehe...
okla..len kali kite cite lg eh..
ok...adiossssssssss..
asalamualaikum..