Rabu, 29 Julai 2009

poning2..

asalamualaikum..
hallu..ermmmm...
sekarang ni kite tgh tension ni..mana majalah sekolah kite!!!!!!!!!!
aduyai..napa la skarang jugaknya nak hilang..nape x minggu depan ke.,,.??
cmne ni aku nak wat folio sejarah nya..da tmpat rujukan penting ilang,
setahu kite la kan..semalam kite ada nmpak atas katil..alih2 ilang la plak..da lama kene antar folio jumaat ni..tinggal 2 ari jak..aduyai..aku takut la kot2 antar lebih dari ari jumaat...cm isnin ke..sebab ckgu kate sapa antar ary isnin dapat 0..telor ayam..hihihi ^_^
aduyai..ini la akibatnya kalau wat keje saat2 akhir..kelam kabut semuanya..aduyai..:(

folio geo plak nak antar 7.ogos.2009 ni..dekat da tu..alamak cmne ni.,.
byknya folio kene settle kan..pening suda..
takpelah..da tanggungjawab aku jadi pelajar..harus mematuhi peraturan..
kalau x boleh wat bende kcik tu baik berenti skola kan..
so..aku mesty boleh buat!!!!!!!!wah..skema ayat aku ni..^_^
okla kite nak smbung cri blik majalah skola kite tu,,
aduyai4...^_^baibai..jumpe lg..asalamualaikum..