Jumaat, 31 Julai 2009

hallu,,,
hmmm..hai..
arini aku ase xbpe sihat la plak..
tetibe je semlam telinga aku jadi skit semacam..aduyai..cmne ni,,
sekarang pon tgk skit telinga kanan aku ni..
hmmmm..aduhai,,skit nye....nk je aku cbut telinga ni,.,
pastu arini aku ase nak terdemam la plak..adakah terjangkit ngan demam si farahin tu,,arap2 x la..
aduhai cmne ni..mama,abah dah le xde g melaka ari ahad bwu blik sekali ngan dak pendek tu fizah..
aduhai,,nasib bek kakak aku ada temankan ..die kate xmau ikut byk asignment nak wat.,..tapi die tu bkn leh arap sgt..sma ja penakut cm aku..tapi die lebih byk eh.,,
aduhai..takut je aku dengar kakak aku cerita naty kalo jumpe doctor tu naty doctor cungkil telinga sampai keluar bende yg tersumbat tu..ala takut la aku..kak co tu saja je nak takot kan aku..tapi pling aku takut jgn la jadi cm atyrah smpai kene pembedahan,tapi die pon x jadi nak wat sebab da ok..
aduhai cmne ni..
skarang ni pon aku sakit telinga plus ase demam..hmmm
aku takut ni kalo jumpe doctor..
arap2 ecok da ok la telinga aku ni..
AMIN..