Jumaat, 22 Mei 2009

bERSua kembALI

asalamualaikum..
da lame aku x tulis blog ni...almaklum la kompute ni masuk hospital...hehehehhe...aritu start ari rabu exam samapi la khamis minggu depan...aku takut la kalau gagal ke naty..malu la...da la naty ibu bape kne datang ambik kad laporan..cmne ni???hmmmm..tapi kan boring gler kat kelas susun meja ikut nma abjad..aqila org pling dpn skali..xdapatla nk cmbang2..aku kan hmmm,,serba salah la...adakah aku ni over sgt eh...nmpaknye aku je yang nmpaknye suke kat dak tu,,tapi die hmm,,anggap aku ni cm arang je...tapi xperla..sape la nak kan aku ni..da la hodoh,gemok,xpandai..kate org x perfect la..
its ok..i dont care..akukan da biase pendam kan masalah,jadi no hal la..hehehh..

kau bagai matahari yang cerah,
jika sang mentari tiada,kelam la keindahan ciptaan tuhan//

wah...aku ni memang la terlebey suda...
heheh..ok..bai bai