hallu....
hehehhehehe:)
lupe lak nk g salam,,asalammmmualaikummm..

arini malang skit wat ak bab bayk homework yg betoi2 ak malas..
hmmm,,agama tadi berlambak ustazah bg..sabar ja/...
yg paling geram kan,,ade ke sorang bdak tu kat @ ejek ak ni spederbusuk...geramnyeeeeeeeee....
sabar2 syarifah!
ak pon tak tau npe le ak leh suke kt dak tu,,,skang asyik cri gaduh ngan kite je...hishhhh!!
lagi satu,,npe utube kat internet xleh bukak,,ni ak geramni..
ade2 je,,kang syahir tu blik da tak merasa nk main komputer,,,geramnye...(sgt byk istilah geram arini) heheheheh..:)
okla,,itu je tuk aryni,,naty2 aku update lagi,,baibai..wasalam