Ahad, 19 April 2009

asalm..hai
slmat mlm,,
tadi aku g skolah letih glerz wat keje2 kayu tu,,ak pun tak tau,,
nape ak yg gmuk gedempol ni leh lembap gergajikn kayu,,
kwan2 ak smue dkt nk siap..ade yg da paku pun..
hmmm,,arap2 ak dapat la siap..da la keje lukisan tu xsiap lg..hmmm,,folio lagi..
hmm,,pening suda!
pastu,,aku da la pnas glerz kt sne,,xbawak air plak,,hmm sabo je..
pastu kat skolah kite gak jadi tuan rumah pertandingan nasyid jadi ramai
la org dtg..malu glerzzz..
tapi xsangke la raja pun ade masuk wkil nasyid skolah lahat,,kalo x,leh ak jumpe die..heheh,,tpi tadi ak off kn encet,so da smpai umah baru tgk msej,,
hehehe..
pastu kene redah panas,jalan kaki pulak,,kan bgus kalo ak reti bwk basikal
tapi malangnye den xpandai..hurmmm,,
pastu,,ak singgah kedai bright novel,,abis lagi duit smpanan ak,,byk gak ak beli
kat situ,,arap2 ak beli liqiud yg baru tu xde le org nk pinjam,,aritu,,ak xsmpi satu bulan da abis,,bkn ak yg gune tapi kekawan ak la..
ak jarang gune liquid,aku slalu potong je kalu salah,,tp kwn2 ku yg slalu gune,,tuannye jarang gune,,aku bwk liquid tu spare je kalo terdesak,,da la mahal 5.9o..gune duit ak la..nsib baik ak ni suke jimat duit skolah,,xle pokai sgt,,heheheh,,nk wt cmne,,ak xsmpi aty kalo xbagi org pinjam barang,,ak takut org kata ak ni kedekut,so sabar jela..aqila tu slalu kate aku ni baik sgt tapi bg aku,,aku ni biase je,,jahat gak,,nakal,,dan byk mulut tp ngan org yg rapat jela..
hrmmm,,,tadi sepupu merangkap kawan baik mase skola rndah,fatin n family datang..mengejut plak tu..da le ak xkemas blik..so,,masuk la bilik pijah tu..heheh,,syok gak jumpe ngan fatin,,da lame xjumpe,,die pon da tinggi dri ak,,dulu pendek je,,heheh,,,fatin ade kate si syarif tu suke kat aku,,tapi cmne ni,,aku xsuke kat die..da byk kli da kate..plik,,bute ke ape die tu..aku ni gemuk,,bknnye cntek pon.byk lagi dak cntek lagi,,,hrmmm,,,pening2..
tapi die tu trlalu baik la,,,hrmm,biar jela..
okla,,baibai..slamat mlm,,