Khamis, 16 April 2009

asalam..hai..
arini aku ok je..cume adalah beberapa perkara kecil belaku.,.agk byk gak yg aku nk tulis arini...
tadi kat sekolah,byk gak homework..leh ke ak siapkan??..akupun tak pasti..bm tadi ckgu bg ringkasan lg,,,huh..
tadi agama,ustazah bg byk giler nota kene wat...stress sudaa!!
pastu sivik aku lupe nk antar bku nota..arap2 ckgu xmarah,,,
pastu bi,sir xmasuk,,fuh,,best,,tapi berduyun2 nota die suruh ain,ain suruh silvia buat,,,nasib baik aku da siap..pastu geo,,biasela..cikgu mesty bg keje byk gler,,tp xpaham pon,,,maths plak aku suke sgt skang ni,,,kecian cikgu umi ade dak yg tak siap homework,,pastu marah2 dahle cikgu ngah mengandung..
pastu g solat asar jap,,pastu blik ar.,..tapi kene jalan kaki.....huawwwww!,,
letih kaki kite..pastu blik umah terus makan,,lapo giler dan pastu aku ngah taip2 blog ni..hehehe..okla,,,baibai...good night..wasalam