asalamualaikum :) aigoo..dah lama x tulis belog..x online pun lama gak..
maklum lah kebuzy'an ku mengalahkan perdana menteri gitu..kiki..
homework setiap ary mesty berlambak punya..hush..
actually..byk yang kite nak luahkan nie..tapi xterluah lah pulak..
banyak tul perkara yg berlaku pada kite minggu nie..
ermm..nak cakap apa erh dlu..ntah lar kite pun x tau dari mana nak mula..
hah..pasal nie..kite rasa kan add maths semakin hari semakin memeneng kan kepala..
susah lar..dah la..jalan keje dia byk..yang maths plak..
oke..kite paham..tapi teacher pulak yg memeneng kan kepala..
bm ? hush2..aigooo...kite takut giliran kite wat ujian lisan..
nsb bek bkan turn kite agi..tapi..ntah lah..xdapat bygkan wat ujian lisan tu..
dah la kene ckp depan kelas..suara kene kuat..hush..tak terluah kata2..
nsb bek dak laki kelas kite sikit..kalo x mesty kene ejek je naty..
masa sc pertanian tdi..x belajar pun..kemas bengkel je..
kite pulak ter' rajin tolong dorang skali..
nie smua atas arahan supervisor azimah..heheheee ;)
masa kimia plak..yes..tak jadi wat presentation..grup kite sempat tulis kat ketas majung je..
pastu cikgu suh turun bwh kt perhimpunan..dgr perutusan tmbalan pm..
masa tu..ngantuk nye...
pastu apa erh..pstu three lah..hehee..
oke..tgn kite dah kebas nie..sayonara..
arinie entry amat memboring kan.
nota sweet : to aqilah,ain(mia),ily,slyvia yg nak kite tolong ajar cmner nak cntek an belog..sorry sgt erh..kite xtau lah cmner nak ajar korang kalo xde pc..kene live2..bru senang skit..maklmlah..kite nie x pndi ajar org..ny terbelit2 lidah nie..sorry tau..mianhae :)