Hmmm +_+


asalamualaikum...
dah lama kite x tulis belog nie..habis dah berhabuk2 nie..hish,hish,hish..
esok hari raya haji jadi kite nak ucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kpd smua..
to laila n aqilah..selamat menyembelih kerbau n lembu yep..hihi :)
minggu nie minggu terakhir sekolah..
yes !! i like it..
just sedih jep..thn depan x tentu sama kelas lg ngan teman2 rapat kite..
arap2 lah sama kelas..sebab kite dah mcm adk beradik je ngan dorang smua..
fadielah,aqilah,azimah,scha,mia,hawa,leyla,ridzuan,atyrah..
love u all <3

sekarang nie kite x boleh sgt online dah..kakak ku ngan abg aku dah balik,
so..tak berkuasa sepenuhnya seperti dulu..
warghh..sedih nya hati..
hah..lupa nak ucap tahniah kat adik kite yg bru darjah 4..dapat no.3
tu lar byk main..dah turun dari no.1 ke 3..hahaha ;))
mampos lah kite kalo dia tau..
dia tu dah lah garang macam singa bentina..
semalam kan..kite geram ngan kakak kite..
main ambik je barang kite dah lah x bg tau..
dari sekolah lg..kite dah rasa dia ambik..
balik2 skolah..upenye betul..
mengamuk lah kite..hahaha~
pastu pg tadi terpksa lah kite bg..
sbb kite suruh dia pergi beli top up..
hihihi +_+

kenapa yek bila had2 kite nak cuba lupakan someone..
mesty ade org sebut2 nama dia..
hish.. susah btul..
hmmm..nie lah sedih nya cinta yg bertepuk sebelah tgn..
huhu =(

oke lah..smpi disini coretan kite..
bye3 +_+

P/S : kenyang ah bru pas makan tengah hari +_+