Bad day !!


wuhuuu...semalam adalah bad day untuk kite...betul2 bad day..dua perkara yg memalukan kite..huhu~~
pertama nya masa kat kampung..masa tu kite smua duk lah kt ruang tamu tgk tv kan..tapi minda kite bkn nya kat tv sgt..ntah melayang ke korea kot..hihi !! pastu an ada la saudara dtg..kite un salam2 lah..pastu turn yg sorang nie..kite ingat kan pakcik ke atau org yg lebih tua dari kite ke..so kite salam lar..kite ngah duduk masa tu..kite tgk dia un sekilas cm tu..yg kite nampak dia ada misai..tu lar kite salam..mana lar kite tau..upe2 nya kan..dia tu sebaya je ngan kite..15 tahun..warghhh !! malu btul kite..xtau nak letak muka kat mana..kite berlakon wat selamba je lar...aduhyaiiiii !! betul2 memalukan !!

yg kedua pulak..masa tu nak balik kt singgah kat pasar raya Tf..tapi just abg,ayah,ngan mak kte je g..kite,kakak kite,adik kite duk dalam kereta...pastu an kakak kite suh beli ais krim..jual kat depan je..kite malas..tpi kakak kite suh gak..kite un pegi lar beli..pastu an masa dah smpi tu..kite org un gerak lar..tetibe kite carik mana lar henpon kite..mase tu dah gelabah beb..kakak kite cakap kite tggl kat kedai ais krim tu kot..kakak kite saja wat kite kelam kabut..ayah kite dah bising..so..kiteorg pun patah balik..carik2 lar kat situ..tpi xde..ayah kite mengamuk beb..kite ingat org jual tu yg curi...sbb muka cm takut jepp...then,abg kite cakap ade dlm kereta..rupa2 nya kan henpon kite ada dlm keta..mak kite duduk..aduhyaii..kite silent tpon..pastu mak kite try call..ada bende gegar2...wat malu jepp...tu lar kelam kabut dan pengajaran untuk kite..agar lebih berhati2..kite rasa kite x boleh idup tanpan henpon kite..dia lar anak kesayangan kite..kite syg sgt kat dia..byk berjasa kat kite..bersama kite dlm susah n senang..kpd penjual ais krim..sorry tau..salah faham semalam..aduhyaiii...
sememang nya semalam hari memalukan bg kite !!
P/S : hanya Allah je tau betapa segan n malu nya kite =(