hurmmm...today..i feel so tired...really2 tired..
ase nak tidur tapi...kite nie bknnye bleh sgt pun tido mase ptg2 nie..
nak study kepala tgh pening...
alih2 bkk internet je ah..tgk youtube cite korean we got married...

ahhh..bln2 puase nie..bln2 yg kite ase malas...hish..xelok kan dak perempuan nie?hehehe
tpi..itu la realitinye..nak wt cmne kan...hehehe
kite kan sonok sgt akhirnye mama dah beli cmputer baru..mgantikan yg rosak dulu...
snang skit kite..idak la online curi2 kt laptop abah..xpun online kt handphone..xpepasal habis kredit..huhuhu..

ha..dah cite pasal handphone nie kan...kite sbenarrnye dah letih sgt jadi "professor cinta x bertauliah"untuk sepupu kite tu fatin...sikit2 nak mintx khidmat nasihat kite...
padahal kite bercinta pn xpernah..nie nak bg nasihat plak..nak wat cmne..terpksa la lyn kehendak sepupu kite tu..kite sbenarnye x suke ckp lama2 kt tpon..mama pun dah tegur..kadang2 lama gler fatin ckp ngan aku..kadang2 tu pagi2 buta plak tu..kekadang2 tu mase malam2..kite nie bknnye ape...cume kekadang tired jugak dgr cite fatin tu..x abis2 pasal "tu"..kadang2 nak gak kite story pasal kite plak..tpi fatin cm x berminat plak..huhuhu..abis tu x kan nak marah die kot..ish2..x bleh2..die tu dah bestfriend pling lama dan sepupu pling akrab kite...dah la lahir thn sama..mase kecik2 pun..main sma2..biar je lah kite diamkan dulu..huhu :(

ha..tadi kat kelas kat geram betul kite ngan loqman pengawas tu..
x abis2 perli pasal apa lg..facebook la..
salah ke hah kite ade fcebook pn..huhu..
dah tu perli pasal pic2 kite...
kite tau la kite ni dah le x cntek..xcomey pn..tpi...xyah ah ckp cmtu..huhuhu..sbar je la..

hah..pasal result plak..hmmm...bg kite la..ade la peningkatan skit dari exam pertengahan dulu..
tpi.........maths...hurmmmm..no komen at all...
tdi dah dpt jadual exam...hush...makin takut dibuatnye..
dah le angka giliran kite ilang...
tu la buku nota kecik kite ilang..careless btul la kite nie..huhu :(
abis tu nak wat cmne nie..wuahhhhh...

kite kan teringin menguasai maths dgn baik..tpi...
hurmm..npe kwn2 kite macam fatin,syakirin, leh menguasai maths ngan baik..
tpi mengapa kite tidak??huhuhu
science pun sama la...

kite cume satu je harapan kite dapat lulus dgn baik dlm pmr..
dan lulus semua subjek..amin..
kite nak jugak hepy kan ibu bapa kite..
kalau kakco ngan syahir dulu..dapt result bgus..
kite pun bleh..insyaALLAh....

naty mase form 4..ntah ah..kite masuk kelas apa..
niat di hati memang la nak masuk kelas science 1 atau 2..
tpi..kite nie jenis yg sedar diri..kite tau keupayaan kite..
hmmm...jadinye kalau kelas science 3 atau teknik 1 pn x pe la kan...huhuhu..

ha...byk gak cite aku tulis arinie..
hmmm..sakit tul jari jemari kite..hehehe..gedik je pun kan??hehehe
ok lah..bye..bye.. da..

ps : novel kite semakin lama semakin byk..almari pn dah x muat dah nie...hmmm..asenye kite kene beli almari letak novel lg la nie..yelah..naty2 kalau kite beli lg novel..nak sumbat kat mana nie?..kalau ngadu ngan mama atau kak cho.,mesty marah punye...abis tu dah itu ditakdirkan mnjdi minat kite..membaca dan mengumpul novel..nak wat cmne kan?? hehehe :)