harinie ada "hari kokurikulum" kat skolah..
actuallynya..aku betul2 ada perkataan "lazy" dlm kepala nie nak g..
baik aku duk umah..tidur ke..wat keje skolah ke..
tpi dsebabkan dah janji ngan kwn2 aku..
terpaksa ah g..ntah ah dorang..riso btul aku x g..xphm btul..heheh..


so..aku seperti biase ah...xde masuk ape2 pun...
mule2 tu excited gak..ada byk show..cm lwn silat,takwando (tol ke eja nie?)..ada gak polis buat pertunjukan ngan anjing..dah tu..lama2 tu...aku betul2 boring..kwn2 aku dari satu tmpat ke 1 tmpat...
dah ah aku ngantuk..letih..boring...
utk ilang kan smua bende tu aku dgr ah lgu kt playlist enpon aku..nasib bek bwk handsfree..dpt ah cover skit..
tdi dorang smbang2 aku bknnye dgr sgt pn..
otak dah x betul..hehehe..
dah ah lapar giler..
pastu kt dewan ade jualan..aku beli sejenis air nie..xtau ape kejadahnye namanya..
ade air sarsi..ubuh ais-krim..macam slurpee(tol ke eja nie?)..ala..kt 7evelen tu..
tpi..mak ai..mahal tul rm 2 tul..nasib bek ade bwk duit lebih skit..
pastu abis semua2 tu..kene g pdg blik ade pnyampaian hadiah..
biase ah..semua tlah dibolot oleh bomba..sudah aku agak..


aku takut ah trial dah nak dekat nie..
aku duk relaks aje nie..
xleh jadi nie...hurmmmm.... :(


oklah bye..bye..aku dah ngantuk...good night..
anyong.......(bye..bye..)