geram gler..

anaeyong......


arini kite nak cite skit..byk sgt berlaku kat kite semenjak2 nie..aduyai...


~ guru kelas kite kan..dah tukar tmpat duduk...kite yg elok2 duk depan duk belakang..niey semua bdk laki pnye pasal..dorang la bising...xpepasal tempat duduk kene rombak..yg xsukenye..kite xleh concentrate la duk belakang sbb bdk laki depan kite tu si m tu asyik je nak toleh2 blakang wat lawak yg kite ase xlawak pun..tgk jelah depan..xyah le toleh2 belakang..pastu yg geramnye..die asyik je nak koyak2 kan pembalut meja kite..dah bpe kali kite ckp..kite syg meja kite tu..die ingat kite beli pembalut hadiah tu gune air liur yerk??hish..sabar syarifah!!


~ same jugak ngan topik yg tadi...maths kan kite xpaham la...btul2 xpaham..cmne nie..bdk laki pn bknnye leh duk diam..asyik je nak bising..


~ tadi kan..mase agame..kesian ustazah kite..bdk laki kelas kite tu mulut mcm perempuan asyik nak ckp je..ustazah dah suh diam tu..diam aje la..jgn le bising..dah le ustazah suh wat keje dorang wat smbil lewa je..hish...xsia-sia dapat dosa aje dorang tu..dah le waktu agama..xreti nak hormat btul..


~ kte kan skang dalam proses on diet..dah dekat seminggu kwn karib kite roti aje..sob..sob..kite rindukan nasi..dah le kat sekolah mase rehat kite tgk je org mkn....tpi terpaksa la berkorban kan..sekurang2 nye harap dapat le turun byk kilo ke..aritu kite timbang baru turun 3 kilo aje..kite mesti berusaha lagi..aja!aja!fighting!!!!!!!!


~ exam dah dkat niey..kite takutla... :(


~ kenape yerk asal g koperasi aje,,msty ada mende yg memalukan kite..hish...xsuker btul la...


~ kadang2 kite geram gak ngan azidah..die nie selalu sgt ejek kite dlm maksud yg tersirat..maksud kite..kite memang le rapat ngan die,,tpi kekadang ayat die tu wat kite terase aje..sob..sob..


~ oklah..tu aje..full stop :)