Khamis, 5 November 2009

asalamualaikum,,,

hmmm,..good morning,,

kat skolah semalam memang la bak kate aqilah "hari bergaduh sedunia"

tapi bukan aku ye yang bergaduh..kite bdk baik...(konon la kot)

ntah la..kwn sekelas kite tu kejap baik kejap gaduh..

terutamanya perempuan...

mentang2 la da abis exam..hish..semalam mase deme gaduh2 tu..kite pun naik pening..

lagi2 time safia ngan syuhada jerit marah2..dah le kite duk blakang dorang..so..telinga aku terkene tempias jeritan dorang..

sabar jelah..bdk laki usah la nak kate..tpi kali yg kelakar meor plak kene buli..
pelik pelik...heheheh

dah le cikgu x masuk..sbok pasal buku2 teks..
hmmm....

tapi kesian kat atyrah..die dah la demam..pastu die mengamok,,first time tu tgk..terkejut gak..

yela..sape tak tension..org tgh sakit2..deme wat bising plak..

kalo aku pun..insyaALLAH..macam tu gak,,hehehehe

pastu mangsa sorang lg,nazifah..

die nak cube damaikan..
die plak kene...

syuhada tertolak die..pastu terkene la bucu meja..sakit la oiii..

hmmm...yg aku takut ni paper maths..harap2 x gagal la..sebab memang susah..

tpi kite xleh fikir negatif..be positif!

pastu..adik kite kate fatin n syakirin gadoh lg..ntah la dorang..asyik2 gadoh je..

pastu baik,,gadoh..baik..ntah la...malas aku nk masuk cmpor..kang aku la kene..

hmmm...ntah la...

next year..da nak pmr..
kejap nye mase berlalu...~~