cite ARINI......

asalAMUaLaikum..

hai semua..

tadi kat sekolah,,memang le tension..

hmmm..kite ni da beetoii2 geram kat dak lokman tu..

mentang2 la kite x marah die..die asyik nak kacau kite je..

memang la geram..nak je kite pukul ataupun ejek die tapi kite sabar jelah..MyEm0.Com

malas nak layan..tapi..die tu la..mana x nyer kalo x kacau..

ambik pen kite la,buku la,kotak pensil la..pastu nyorok..

pastu tanye balik kite..

Sharifah,nak pinjam buku sains leh x??

alih2 die yg nyorok..leh lagi tanye..

geramnYE........SABAR JE LA KITE BULAN2 PUASA NI..

nak je kite tuko tempat,,hmmmm..geramnye..MyEm0.Com

takpe la..kite akan sabar..mama kite kate wat x layan je..kite wat xlayan la..

tapi die tu..hmmm..xleh duk tempat diam..

pastu,,kat kelas tadi..lawak gler ustazah test zul,syawal ngan aizad..

kite org g surau kan..

pastu..deme ber3 ustazah suh masuk ble ustazah suh masuk..

sebelom tu ustazah kata kat kiteorg,bile syawal masuk..bg perhatian..zul plak kene wat xlayan je apa die cakap..yg aizad tu kene gelak gelak walaupun die x wat lawak..MyEm0.Com

ustazah suh deme cite pasal biodata diri kat depan..
tergagap diorang..
hehehehe
especially nye..aizad la..kalo x..die la raja lawak kat kelas..alih2 jadi pemalu plak..hahaha
xbek nye kite ni..gelak kan org..MyEm0.Com

ustazah wat camtu untuk rasakan bile kite cakap kat depan..org wat xlayan je..
macam xdihargai..macam tula..bagus cara ustazah comei tu..ehehheh

pastu..tadi ada kuiz untuk merdeka..hmmm..
ada yg kite tau..ada yg xtau..
yg xtau..tiru la..heheheh

okla..kite nak turun bawah jap..
k..see u lateR...
MyEm0.Com