asalamualaikum,,

hai..
lama betul kite x tulis kat sini..
hmmm..singgah2 adelah..

maklumlah..dalam minggu ni ada jak halangan yg menghalangkan kite gune komputer ni..
hmmm..

mase raya hari tu..kite raya kat kmpong..
hmm...ramai gak sedare2 yg balik..
hmmm...boring lah jugak..dah le kite malu..

mase ptg tadi kan..ade bende yg berlaku..

tadi mama ambik kite mase ptg lepas keje..g pasabina kan..

dah tu..lepas da beli2..da blik la kan..kereta mama wat hal la plak..
aduyai..memang la..
pastu mama tepon abah..nasib bek abah da blik da..kat rumah..
abah ngan syahir pon dtg naik moto,,
mase tu memang la panas terik..

lama betul abah repair x ok2 gak..pastu..abah suh kite n kakcho jalan kaki..
memang la dekat,,tpi bile jln kaki ase jauh..
pastu tu..kite,mama,pijah n kakcho..
berkonvoi la jln kaki blik umah..
mase on the way tu,,
syahir tpon kakcho,kate g tesco,,
syahir tu nak belanje kfc..
maklumlah dah kaya skang ni..
semenjak2 smbung blajar..elaun nye bley tahan..hehehe..

memang ade hikmah la kereta tu wat hal..heheheh...

hmmm..isnin ni dah skolah da..
cepat mase berlalu..
x sabo2 nye nak jumpe kwan2..
heheheheh...

k LAH,,kite da ngantok ni..
see u later,,
bubye....
good night,, ^_^