asalamualaikummmm,,,,
skang da pukul 12 lebih malam,kite xleh tidola..skarang kite syok ataupun
minat gler nengok cite hanakimi..lebih lagi nakatsu yg cute tu..hehhe...ashiya mizuki pon comei gak kan...huhu,,gedix je kite ni...
tapi serius nye kite da gler da..bertaambah la tahap kegilaan kite...
APE YG bUAT KIte bLEH glerZ:


1.novel-ni xboleh nk kate la,,berlambak novel kat blik tu..kite suke bce berulang2 kali..kadang2 pkir,,ape le yg terjadi pada novel2 ku naty bile da dewasa...chewahhhh!!!

2.BKA internet merangkapla kan chatting,bka myspace,ym,murai,stacyfrenz dan sewilayah dgn nye...

3.cite korea @ jepun:ni memang la dari farjah 4 lagi aku hantu cite korea jepun.memang best...
4:SABUN:INI HARUSLA...stacy dan nubhan...aku minta gler2 kat dorang...xde yg lain...chewahh...

5:bUat carpen:ni kite minat gak,,tapi.....selalunye cite aku mesty takde ending...(cmne ni nak jadi penulis)

6:BELEK2 encet2:ni hobi ni...bkan encet aku je,,org punye pun aku sebai gak.,.bak kate aqila:cendoi.............!heheh

7:hanaKIMI@NAKATSU-IKUTA TOMA DAN ASHIYA MIZUKI_xtau nama betoi...hehehe...cewahhhhhhhhh

8:kalau ade org bg adiah..gile gak..heheheh

9:jam tangan...ini kekadang..hehhehe

10:dan sewilayah dan senegeri dgn nye...


okla...itu jelah..len kali,kite tulis2 ni...hehhehehhehehe